Subject: [SUSPICIOUS URL INSIDE]RE: Vastuskiri
From: "Raudsepp, Reeli - SG Glass Estonia SE" <[email-masked]>
To: "Liis Kukk" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Pitk, Krete - SG Glass Estonia SE" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Mar 2024 10:40:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Liis Kukk,

Anname teada, et oleme täiendavad müramõõtmised ära teinud ja võimalikud 
müraallikad välja selgitanud. Hetkel on pooleli tegevusplaani koostamine.

Anname teada kui täiendavad leevendavad mõõtmised on rakendatud.

Lugupidamisega,

Reeli Raudsepp

QEHS Manager

Mob.: +372 5193 0297

Tel.: +372 731 1869

[email-masked]

SAINT-GOBAIN
GLASS ESTONIA SE

Kirde 2

61506 Elva • Estonia

www.sgge.ee

From: Liis Kukk <[email-masked]>
Sent: Monday, December 11, 2023 2:29 PM
To: Raudsepp, Reeli - SG Glass Estonia SE <[email-masked]>; 
TA Info <[email-masked]>
Cc: Pitk, Krete - SG Glass Estonia SE <[email-masked]>
Subject: Vastuskiri

Lugupeetud Reeli Raudsepp

07.12.2023 edastasite Terviseametile (edaspidi amet) kirjaga nr 
12.3/23/6027-2 vastused selgitustele.

Kirjast (12.3/23/6027-2) selgub, et ettevõttel puudub teadmine, millisest 
allikast võib pärineda müra, mis mõõtmistulemustele osundades ületab 
kehtestatud piirväärtust 0,3 dB. Leevendavate meetmetena plaanite tellida 
täiendavad müramõõtmised sh öisel ajal. Vastavalt mõõtmistulemustele 
koostatakse tegevusplaan. Müra mõõtmised plaanite läbi viia hiljemalt 
31.03.2024.

Amet aktsepteerib esitatud leevendavate meetmete ajakava.

Palun teavitada ametit, kui täiendavad leevendavad meetmed on rakendatud. 
Seni jätkab amet riikliku järelevalve menetlusega.

Lugupidamisega

Liis Kukk

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Lõuna regionaalosakond

+372 55937141

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://urldefense.com/v3/__http:/www.terviseamet.ee/__;!!Mj5yV84exmbMMB4!pqyJ-iAULJQZaPys4F_jfk-wVPSQbkm72WUcaxYd8GzVYUhZ11UxvBwN4nxmmcb2OVWYMsKjIP-myQLofJFNNZbEh7MonBYm$> 
www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.
Данное письмо является конфиденциальным и предназначено для использования 
адресатом. Любое использование данного письма каким-либо образом или 
копирование лицом, которое не обозначено адресатом, запрещено. Если Вы 
получили данное письмо по ошибке, пожалуйста, немедленно сообщите об этом 
отправителю письма и удалите полученное письмо вместе с прикреплёнными к 
нему файлами.

Saatja: Raudsepp, Reeli - SG Glass Estonia SE 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 7. detsember 2023 12:50
Adressaat: TA Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Pitk, Krete - SG Glass Estonia SE <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vastus selgituse küsimisele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadame vastuse Teie poolt 29.11.2023 saadetud selgituse küsimisele.

Lugupidamisega,

Reeli Raudsepp

QEHS juht / QEHS manager

SAINT-GOBAIN GLASS ESTONIA SE/SEKURIT BU

Kirde 2

Elva • Estonia

Tel: +372 7311 869

Mobile: +372 5193 0297

E-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

www.sekurit.ee 
<http://secure-web.cisco.com/1ocQsvtTdAytNJl2y_8FEBWzn2K5Hj-BYqDHRG08Pi4pyzxtSP7hg2Q_4cap5amssKhuzK3djCJn-UgM_sh06DjaroFXJ5IV6CEjfGA0--XG9h2qak7iR4iADUI9GuqYPh3an8pdDf-wOjtlntcJVLo5JmdPk1PX0mKuGPRG8qTum0p5_wYv1NcWqwJebg7QsNksnpKa-vmIwijGR1hMZKeZt8hA-2bmBOwSti9IPrHrlwNtbSmGRBmH0PMI3ggWD2IyLf9-Nxa0IQ2j9mvAepK9YRE5PM8CGSR0wydV0Smg/http%3A%2F%2Fwww.sekurit.ee> 
  • www.sgge.ee 
<http://secure-web.cisco.com/1F9Ltb6HPGrvRsGsU2rTLkan4ObU-VrSYD1OsVrwx00zDiQEhxd5R6eomBERUQPSVQlhbRV9v2LyIyM7MeSspbaTq2fz4rF0sOkza5IXZxgHf7G0f9n2TZvpawEdkHdwNvQaluYqIrulAJOzSCNWtfTqPWmYlUEH1qXZ9c7MzjUmWDpyB7YWdtO_fp21rPKzy6Qtm4WCg-MYYFZawszgaBTPbIMYvy4F_l-b6SuPa8uyjmoS90NwWvh6spW4Jkm2crvlltJ1mlaRd7xF2gsYqFBsnrc8cwFwJgLBKv2ZZbCQ/http%3A%2F%2Fwww.sgge.ee>